Pelnomocnik-ds.-pelnomocnictw

  • Sobota 15:00 – to czas, w którym każdy Nafciarz musi być w Orlen Arenie. Gramy mecz jesieni z wicemistrzem Danii GoG, który może zapewnić nam awans do dalszej fazy rozgrywek ligi mistrzów. W związku z tym sta[…]

  • Druga połowa o wiele lepsza i mamy upragnione 2 punkty – wygrywamy 27 do 24! Za tydzień gramy o awans.

    Do przerwy przegrywamy 11 do 10. Sporo błędów i przestrzelonych rzutów. Czas wreszcie zacząć grać pi[…]

    • Trzymam kciuki 46 minuta wygrywamy 19-16

    • Trzymam kciuki 46 minuta wygrywamy 19-16

    • Wygrywamy ,BRAWO.

    • Wygrywamy ,BRAWO.

    • Brawoo, spokojniejsza druga połowa,bardzo dużo dały wejścia Ruiza i Mlakara,idealnie nie było, ale taką Wisłe na wyjazdach da się oglądać.

    • Brawoo, spokojniejsza druga połowa,bardzo dużo dały wejścia Ruiza i Mlakara,idealnie nie było, ale taką Wisłe na wyjazdach da się oglądać.

    • Uff. Jakby obie ekipy się zamówiły, kto zrobi więcej błędów, a mimo to wygra mecz. Na szczęście padło na nas. Kuriozalny mecz pod względem poziomu sportowego. Cieszy tylko zwycięstwo.
      U nas obok Stevanovica, absolutnie kluczowy występ Szity. Ważne bramki, trzymał grę drugiej linii. Bez niego nie było ataku.

    • Uff. Jakby obie ekipy się zamówiły, kto zrobi więcej błędów, a mimo to wygra mecz. Na szczęście padło na nas. Kuriozalny mecz pod względem poziomu sportowego. Cieszy tylko zwycięstwo.

      U nas obok Stevanovica, absolutnie kluczowy występ Szity. Ważne bramki, trzymał grę drugiej linii. Bez niego nie było ataku.

    • Panowie Szacun za walkę przez cały mecz. Były błędy szwankowala skuteczność ale było serducha. Majstersztyk Mindenga fajnie że pomogła też bramką ale najważniejsze że chłopaki zostawili serducha na boisku. Szacunek dla chłopaków za doping na hali fajnie było to słychać że daliście wsparcie dla zespołu. Brawo Wy

    • Panowie Szacun za walkę przez cały mecz. Były błędy szwankowala skuteczność ale było serducha. Majstersztyk Mindenga fajnie że pomogła też bramką ale najważniejsze że chłopaki zostawili serducha na boisku. Szacunek dla chłopaków za doping na hali fajnie było to słychać że daliście wsparcie dla zespołu. Brawo Wy

    • Brawo Szacun!!!Jesli wygramy z GOG jestesmy w barazach.Ostatni mecz nie bedzie mial juz wtedy znaczenia.

    • Brawo Szacun!!!Jesli wygramy z GOG jestesmy w barazach.Ostatni mecz nie bedzie mial juz wtedy znaczenia.

    • W sobote mecz jesieni-trzeba zrobic kociol!!!

    • W sobote mecz jesieni-trzeba zrobic kociol!!!

    • Mecz walki i błędów

      Mamy najsłabszego bramkarza w historii; najsłabsze ogniwo odkąd pojawił się w Płocku

      W sb mecz sezonu o awans

    • Mecz walki i błędów

      Mamy najsłabszego bramkarza w historii; najsłabsze ogniwo odkąd pojawił się w Płocku

      W sb mecz sezonu o awans

    • Ciężko się oglądało ten mecz, ale najważniejsze zwycięstwo. Graliśmy długie akcje, często aż do gry pasywnej, ale taki był chyba zamysł trenera. Brawa dla Szity (za ważne bramki), dla Mindegii (za ważne asysty) i dla Stevanovicia, który w końcu trochę pobronił. Cieszy powrót do gry Ruiza i Mlakara. Teraz mamy wszystko w swoich rękach i mecz o baraż w sobotę.

    • Ciężko się oglądało ten mecz, ale najważniejsze zwycięstwo. Graliśmy długie akcje, często aż do gry pasywnej, ale taki był chyba zamysł trenera. Brawa dla Szity (za ważne bramki), dla Mindegii (za ważne asysty) i dla Stevanovicia, który w końcu trochę pobronił. Cieszy powrót do gry Ruiza i Mlakara. Teraz mamy wszystko w swoich rękach i mecz o baraż w sobotę.

    • Jeśli wygramy w sobotę, pierwsza część sezonu będzie sporym sukcesem. Możemy osiągnąć wszystkie cele, a zajęcie drugiego miejsce w grupie wydaje się całkiem korzystne(potencjalnie unikamy Barcy i Psg). Oczywiście gra momentami wyglądała fatalnie i musimy docenić szczęście, które nam sprzyjało, bo najzwyczajniej nie zasługiwaliśmy na taki efekt końcowy. Jednak w obliczu problemów kadrowych też na być zadowolonym.

    • Jeśli wygramy w sobotę, pierwsza część sezonu będzie sporym sukcesem. Możemy osiągnąć wszystkie cele, a zajęcie drugiego miejsce w grupie wydaje się całkiem korzystne(potencjalnie unikamy Barcy i Psg). Oczywiście gra momentami wyglądała fatalnie i musimy docenić szczęście, które nam sprzyjało, bo najzwyczajniej nie zasługiwaliśmy na taki efekt końcowy. Jednak w obliczu problemów kadrowych też na być zadowolonym.

    • Mindegia od pewnego czasu gra jak profesor, kosmita. Gra wybornie. Nareszcie doczekaliśmy się środkowego, na którego musieliśmy czekać latami. Od razu nasuwa się pytanie. Jak długo u nas pogra? Trzeba zrobić to co zrobiliśmy z Daszkiem. Dachu miał kontrakt do końca czerwca 2021, ale przedłużyliśmy go już teraz. To samo musimy zrobić z Mindegią i również z Szitą. Węgier mimo młodego wieku udowadnia, że ma ogromny potencjał, gra świetnie. Przedłużyliśmy kontrakty z trenerem, Loczkiem i Dachem i teraz trzeba to samo zrobić z tymi zawodnikami, którzy zapewniają nam jakość. Potrzebujemy stabilizacji, a nie ciągłych zamian. Wszyscy widzimy ile znaczy wysokiej klasy środkowy. Mając w składzie takiego kozaka, jak Niko wygrywamy kolejne mecze w mocno okrojonym składzie. Taki zawodnik to prawdziwy skarb.

    • Mindegia od pewnego czasu gra jak profesor, kosmita. Gra wybornie. Nareszcie doczekaliśmy się środkowego, na którego musieliśmy czekać latami. Od razu nasuwa się pytanie. Jak długo u nas pogra? Trzeba zrobić to co zrobiliśmy z Daszkiem. Dachu miał kontrakt do końca czerwca 2021, ale przedłużyliśmy go już teraz. To samo musimy zrobić z Mindegią i również z Szitą. Węgier mimo młodego wieku udowadnia, że ma ogromny potencjał, gra świetnie. Przedłużyliśmy kontrakty z trenerem, Loczkiem i Dachem i teraz trzeba to samo zrobić z tymi zawodnikami, którzy zapewniają nam jakość. Potrzebujemy stabilizacji, a nie ciągłych zamian. Wszyscy widzimy ile znaczy wysokiej klasy środkowy. Mając w składzie takiego kozaka, jak Niko wygrywamy kolejne mecze w mocno okrojonym składzie. Taki zawodnik to prawdziwy skarb.

    • A Szita to nie jest na wypożyczeniu ??

    • A Szita to nie jest na wypożyczeniu ??

    • Była mowa, że jeszcze przez rok jest zawodnikiem Veszprem (na wypożyczeniu), a później przez rok już nasz.

    • Była mowa, że jeszcze przez rok jest zawodnikiem Veszprem (na wypożyczeniu), a później przez rok już nasz.

    • Wiadomo co z Lovro? W tv wyglądało to nieciekawie

    • Wiadomo co z Lovro? W tv wyglądało to nieciekawie

    • Confess – nic poważnego. Mocne zbicie.

    • Confess – nic poważnego. Mocne zbicie.

    • „W poniedziałek w Zagrzebiu operację przepukliny przeszedł Leon Šušnja. Treningi powinien wznowić po nowym roku.

      Czas potrzebny na rehabilitację to ok. 3-5 tygodni. To oznacza, że w tym roku chorwacki kołowy na boisku już się nie pojawi. Razem z drużyną powinien wznowić przygotowania do rundy wiosennej i od początku stycznia być do dyspozycji trenera Xaviera Sabate.” cytat ze strony głównej klubu.

    • „W poniedziałek w Zagrzebiu operację przepukliny przeszedł Leon Šušnja. Treningi powinien wznowić po nowym roku.

      Czas potrzebny na rehabilitację to ok. 3-5 tygodni. To oznacza, że w tym roku chorwacki kołowy na boisku już się nie pojawi. Razem z drużyną powinien wznowić przygotowania do rundy wiosennej i od początku stycznia być do dyspozycji trenera Xaviera Sabate.” cytat ze strony głównej klubu.

    • A jak wygląda sprawa ze Stenmalmem i Konstantinem?

    • A jak wygląda sprawa ze Stenmalmem i Konstantinem?

    • Pewnie wypadł i Szita. Nie wyglądało to najlepiej, wyraźnie kulał.

    • Pewnie wypadł i Szita. Nie wyglądało to najlepiej, wyraźnie kulał.

    • A po co w tym meczu gral wogole Szita,Mindegia?Spokojnie caly mecz mogl grac Zdrahala.Mogl grac Kowalski.Czemu tak malo w takich meczach gra Goralski?Matulic odchodzi wiec wroci Daszek i znow bedzie gral po 60 min z ogorkami az go Sabate znow zajedzie.To samo zaraz bedzie z Mindegia.Sabate ma swoich pupilkow tylko,ze ich zajezdza.Mecz jesieni w sobote a nie ma komu grac.Nie rozumiem tego trenera.

    • A po co w tym meczu gral wogole Szita,Mindegia?Spokojnie caly mecz mogl grac Zdrahala.Mogl grac Kowalski.Czemu tak malo w takich meczach gra Goralski?Matulic odchodzi wiec wroci Daszek i znow bedzie gral po 60 min z ogorkami az go Sabate znow zajedzie.To samo zaraz bedzie z Mindegia.Sabate ma swoich pupilkow tylko,ze ich zajezdza.Mecz jesieni w sobote a nie ma komu grac.Nie rozumiem tego trenera.

    • Zasadniczo masz rację, jednak problem w tym, że Zagłębie nie chciało się położyć, a wejście Mindegi miało umożliwić nam oderwanie się od nich. Niestety ten mecz to była prawdziwa walka, co widać po liczbie kar, a nie przebieżka.
      Może gdybyśmy nie zrobili że Schodowskiego bohatera, to i dla rezerwy znalazło by się więcej czasu.

    • Zasadniczo masz rację, jednak problem w tym, że Zagłębie nie chciało się położyć, a wejście Mindegi miało umożliwić nam oderwanie się od nich. Niestety ten mecz to była prawdziwa walka, co widać po liczbie kar, a nie przebieżka.

      Może gdybyśmy nie zrobili że Schodowskiego bohatera, to i dla rezerwy znalazło by się więcej czasu.

    • Homer zasodniczo to nie chodzi o tylko ten jeden mecz.Nie rozumiem jak Goralski jest dobry na kielce,a za slaby na Opole itd…

    • Ależ ja się zgadzam z Tobą i wiele razy na ten temat pisałem.
      Natomiast w tym meczu /i tutaj będę bronił trenera/, on nie miał wyboru, po prostu ten mecz nie układał się tak, jak powinien, a wynikało to z naszej słabej skuteczności.
      Wydaje mi się, że Sabate i tak „otworzył” się bardziej na „drugi garnitur”, niż to miało miejsce w zeszłym sezonie. Może to efekt kontuzji, ale daje grać większej liczbie zawodników.

    • Ależ ja się zgadzam z Tobą i wiele razy na ten temat pisałem.

      Natomiast w tym meczu /i tutaj będę bronił trenera/, on nie miał wyboru, po prostu ten mecz nie układał się tak, jak powinien, a wynikało to z naszej słabej skuteczności.

      Wydaje mi się, że Sabate i tak „otworzył” się bardziej na „drugi garnitur”, niż to miało miejsce w zeszłym sezonie. Może to efekt kontuzji, ale daje grać większej liczbie zawodników.

    • Moim zdaniem można było spokojnie wpuścić Zdrahale od początku. Podobnie jak większa część reagujących ze mną ludzi na sektorze C, myślę, że go po prostu niszczy, zamiast mieć w nim dodatkowe na wszelki wypadek wsparcie. Szczytem było kazać mu się rozgrzewać w 55 minucie i wpuszczać go na ostatnie 2 minuty…
      Oczywiście zgadzam się i widzę jego większą otwartość na drugi garnitur ale sytuacja ze Zdrahalą jest mocno irytująca.
      Nie kwestionuję pracy coacha, bo wyniki są ale widzę tu podobieństwa z Manolo. Jak sobie upatrzy kilku zawodników to choćby nie wiem co jedzie w nich po całości. Nie wiem jak Wam ale do końca mi się to nie podoba.

    • No wlasnie dokladnie to samo mam na mysli.Jesli wypadnie Szita to Sabate bedzie musial wpuszczac Zdrahale z GoG przynajmniej zeby Ruiz odpaczal.Chlop mogl sie ogrywac wczesniej z Kwidzynem a teraz z Lubinem.No ale trener pewnie wie lepiej.Zajedzie Mindegie to moze sie nauczy

    • No wlasnie dokladnie to samo mam na mysli.Jesli wypadnie Szita to Sabate bedzie musial wpuszczac Zdrahale z GoG przynajmniej zeby Ruiz odpaczal.Chlop mogl sie ogrywac wczesniej z Kwidzynem a teraz z Lubinem.No ale trener pewnie wie lepiej.Zajedzie Mindegie to moze sie nauczy

    • Tu się zgodzę z Wami. W obliczu kontuzji Szity, a każdy kto uprawiał sport ma świadomość, że nie wyglądało to dobrze, powinien szukać alternatywy nawet u Zdrahali. Abstrahując natomiast od sobotniego meczu, to Zdrahala jest nieistotny, zaraz go nie będzie i inwestowania w niego jest bez sensu.
      Dla mnie ważniejsze jest wejście Czaplińskiego, ewentualnie Kowalskiego.
      Sam wielokrotnie krytykowałem Sabate, ale widzę, że Piechowski gra dużo, Góralski więcej niż w zeszłym sezonie, chociaż rzutowo jest słabo, wpuszcza młodych, czyli nie gra w 9 jak w zeszłym sezonie.
      Widzimy się w sobotę na hali. W obliczu kontuzji, to będzie niesamowicie ciężki mecz.

    • Homer wpuszczając Zdrahalę nie inwestujesz w niego.Masz po prostu alternatywę gdyby musiał grać tak jak teraz,gdy w drużynie szpital.

      Ktoś coś wie o Szicie?

    • Homer wpuszczając Zdrahalę nie inwestujesz w niego.Masz po prostu alternatywę gdyby musiał grać tak jak teraz,gdy w drużynie szpital.

      Ktoś coś wie o Szicie?

    • Nie wiem czy widzieliscie-orlen podpisal z druzyna z warszawy umowe na 3!!!!sezony.Z nami podobno umowa w dalszym ciagu nie podpisana!!!!

    • Nie wiem czy widzieliscie-orlen podpisal z druzyna z warszawy umowe na 3!!!!sezony.Z nami podobno umowa w dalszym ciagu nie podpisana!!!!

    • Tak. Orlen podpisał umowę z drużyną siatkarską z Warszawy…

    • Tak. Orlen podpisał umowę z drużyną siatkarską z Warszawy…

    • Prywatne kaprysy włodarzy z centrali z WarszaFki
      Zawsze bliższa ciału stołeczna koszula
      Niech zaczną jeszcze sponsorować Wąchock to może awansują do Ekstraklasy

    • Prywatne kaprysy włodarzy z centrali z WarszaFki

      Zawsze bliższa ciału stołeczna koszula

      Niech zaczną jeszcze sponsorować Wąchock to może awansują do Ekstraklasy

  • Też mi się wydaje, że Susnja nie jest ulubieńcem trenera. Od dłuższego czasu nawet jak był w kadrze to i tak grzał ławę a miał być przecież liderem obrony. No chyba, że już mu doskwierał jakiś uraz tylko myśleli, że „przeczeka” i nie chcieli go forsować. Swoją drogą to drugi po Igropulo zawodnik, który więcej czasu spędza na ławce lub poza kadrą niż…[Czytaj więcej…]

  • Też mi się wydaje, że Susnja nie jest ulubieńcem trenera. Od dłuższego czasu nawet jak był w kadrze to i tak grzał ławę a miał być przecież liderem obrony. No chyba, że już mu doskwierał jakiś uraz tylko myśleli, że „przeczeka” i nie chcieli go forsować. Swoją drogą to drugi po Igropulo zawodnik, który więcej czasu spędza na ławce lub poza kadrą niż…[Czytaj więcej…]

  • Co do Igropulo to należy poważnie rozważyć sens pozostawienia tego zawodnika na kolejny sezon. Szkoda pieniędzy na zawodnika, który jest niegotowy do gry przez 80% sezonu.

  • Co do Igropulo to należy poważnie rozważyć sens pozostawienia tego zawodnika na kolejny sezon. Szkoda pieniędzy na zawodnika, który jest niegotowy do gry przez 80% sezonu.

  • Remis ostatecznie.

    Warto też dodać, że dziś w składzie na mecz znaleźli się jednak Stenmalm, Ruiz i Igropulo.

  • Remis ostatecznie.
    Warto też dodać, że dziś w składzie na mecz znaleźli się jednak Stenmalm, Ruiz i Igropulo.

  • Już dziś kolejny mecz Ligi Mistrzów. Przeciwnikiem będzie mistrz Rosji, który to dość niespodziewanie pokonał nas u siebie na inaugurację tegorocznych rozgrywek.
    Dzięki porażce GOG w Szwajcarii nadal mamy szans[…]

    • Dobre wiadomości z Danii. IFK wygrywa do przerwy z GOG 19;15 , także przy przegranej GOG i naszej wygranej będziemy tracić tylko pkt do nich.

    • Dobre wiadomości z Danii. IFK wygrywa do przerwy z GOG 19;15 , także przy przegranej GOG i naszej wygranej będziemy tracić tylko pkt do nich.

    • Remis ostatecznie.
      Warto też dodać, że dziś w składzie na mecz znaleźli się jednak Stenmalm, Ruiz i Igropulo.

    • Remis ostatecznie.

      Warto też dodać, że dziś w składzie na mecz znaleźli się jednak Stenmalm, Ruiz i Igropulo.

    • Czyli wygrywamy trzy mecze i jestesmy w barazach

    • Czyli wygrywamy trzy mecze i jestesmy w barazach

    • Na hali widać było prawdziwą determinację, dlatego nie daliśmy Rosjanom szans. Moim zdaniem nie wszystko funkcjonowało w obronie, widać było znów wzajemne pretensje, ale na szczęście szybko ustaliliśmy ich do pionu. Za tydzień to będzie jednak prawdziwa wojna; mam przynajmniej taką nadzieję. Oczywiście zwycięska.

    • Na hali widać było prawdziwą determinację, dlatego nie daliśmy Rosjanom szans. Moim zdaniem nie wszystko funkcjonowało w obronie, widać było znów wzajemne pretensje, ale na szczęście szybko ustaliliśmy ich do pionu. Za tydzień to będzie jednak prawdziwa wojna; mam przynajmniej taką nadzieję. Oczywiście zwycięska.

    • W końcu zwycięstwo w LM. Gra była jeszcze dość rwana, ale biorąc pod uwagę skład jaki grał, trzeba docenić walkę i poświęcenie. Szczególne słowa uznania należą się po raz kolejny Niko. Facet gra niesamowicie i praktycznie przez cały mecz. Brawo także dla Krajka, który zagrał najlepszy mecz od bardzo dawna. Swoje dołożył też Zoltan i twarda obrona. Tak trzymać!

    • W końcu zwycięstwo w LM. Gra była jeszcze dość rwana, ale biorąc pod uwagę skład jaki grał, trzeba docenić walkę i poświęcenie. Szczególne słowa uznania należą się po raz kolejny Niko. Facet gra niesamowicie i praktycznie przez cały mecz. Brawo także dla Krajka, który zagrał najlepszy mecz od bardzo dawna. Swoje dołożył też Zoltan i twarda obrona. Tak trzymać!

    • Żeby jeszcze bramka więcej pomogła.

    • Żeby jeszcze bramka więcej pomogła.

    • Przed nami mecz z Kadetten, myślę że kluczowy dla układu tabeli.
      GOG gra z nami i Dinamem, zakładam że oba mecze przegra.
      Bardziej obawiam się Kadetten bo po nas mają IFK u siebie i niedźwiedzie więc zapewne komplet punktów. Jeśli przegramy to już ich nie dogonimy. Więc obowiązkowe zwycięstwo lub ewentualnie remis (wtedy obowiązkowe zwycięstwo z GOG i IFK).
      Mam nadzieję na powrót rekonwalescentów i lepszą bramkę, taki poziom jak z niedźwiedziami może nie wystarczyć.
      Nie ma co kalkulować trzeba wygrać!

    • Fajny mecz, który przy takiej ilości kontuzji trzeba uznać za spory sukces. Graliśmy w 9 zdrowych zawodników (nie liczę Lucy i Czapli), bez nominalnego prawo rozgrywającego, z lewoskrzydłowym (Krajek) na prawym skrzydle itd. BRAWO DLA CHŁOPAKÓW ZA SUPER MOTYWACJĘ I WALKĘ DO KOŃCA!

      Ponawiam pytanie odnośnie wyjazdu do Szwajcarii. Jakby ktoś miał 2-3 wolne miejsca prośba o info na maila 45fellipe@gmail.com
      Jesteśmy zdecydowani.

    • Fajny mecz, który przy takiej ilości kontuzji trzeba uznać za spory sukces. Graliśmy w 9 zdrowych zawodników (nie liczę Lucy i Czapli), bez nominalnego prawo rozgrywającego, z lewoskrzydłowym (Krajek) na prawym skrzydle itd. BRAWO DLA CHŁOPAKÓW ZA SUPER MOTYWACJĘ I WALKĘ DO KOŃCA!

      Ponawiam pytanie odnośnie wyjazdu do Szwajcarii. Jakby ktoś miał 2-3 wolne miejsca prośba o info na maila 45fellipe@gmail.com

      Jesteśmy zdecydowani.

    • Ja chcialbym podziękować chłopakom z sektora G za super doping przy tej ilości gardeł na G. Nie jest łatwo przy tak małej ilości osób zrobić kocioł ale Wy dajecie radę. Dzięki dla Was i Wielki Szacunek że dzięki Wam jest atmosfera na hali i człowiek inaczej ten mecz przeżywa A i chłopakom lepiej się gra przy takim dopingu. Gorąca prośba żebyście się nie poddawali i na każdym meczu ciągnęłi halę do dopingu. Jeszcze raz Szacun że doping i atmosfera wraca.

    • Ja chcialbym podziękować chłopakom z sektora G za super doping przy tej ilości gardeł na G. Nie jest łatwo przy tak małej ilości osób zrobić kocioł ale Wy dajecie radę. Dzięki dla Was i Wielki Szacunek że dzięki Wam jest atmosfera na hali i człowiek inaczej ten mecz przeżywa A i chłopakom lepiej się gra przy takim dopingu. Gorąca prośba żebyście się nie poddawali i na każdym meczu ciągnęłi halę do dopingu. Jeszcze raz Szacun że doping i atmosfera wraca.

    • I wtedy wchodzi on cały na biało… Andrzej Zdrahala w składzie na mecz w Kwidzynie. Koniec świata 😁

    • I wtedy wchodzi on cały na biało… Andrzej Zdrahala w składzie na mecz w Kwidzynie. Koniec świata 😁

    • Nawet 2 bramki zdobył. Cieszy to, że powoli wracają kolejni zawodnicy (Ruiz, Mlakar).

    • I nawet 2 bramki rzucił 😉 b.dobrze niech gra ! przyda nam się teraz bardzo każdy zawodnik.
      Cieszą bramki Mikołaja Czaplińskiego, 7 bramek Żabića no i wrócił na ten mecz Ruiz i Mlakar.

    • I nawet 2 bramki rzucił 😉 b.dobrze niech gra ! przyda nam się teraz bardzo każdy zawodnik.

      Cieszą bramki Mikołaja Czaplińskiego, 7 bramek Żabića no i wrócił na ten mecz Ruiz i Mlakar.

    • Niesamowity jest Zembrzycki z Gwardii na bramce, klub powinien mu się uważnie przyglądać.

    • Kristianstad- Dinamo 29:29
      Szwedzi obudzili się w ostatnim czasie. Odbierają punkty najlepszym. Porto w drugiej połowie prowadzi z THW Kiel.

    • Kristianstad- Dinamo 29:29

      Szwedzi obudzili się w ostatnim czasie. Odbierają punkty najlepszym. Porto w drugiej połowie prowadzi z THW Kiel.

    • Nie wiem czy ktoś z was śledzi co robi GOG w Rosji, ale Duńczycy zdecydowanie nie chcą awansować do kolejnej fazy. Do przerwy mieli +3, a w momencie gdy to pisze (50 minuta meczu) jest już +6 ale dla gospodarzy. Dodam tylko, że Czechowskie wcale nie grają lepiej niż w ostatnim meczu z nami.

    • Dzisiaj oprócz Stenmalma i Igropulo zabraknie też Piechowskiego i Susnji. Cieszy powrót rozgrywających, ale trochę obawiam się o naszą obronę.

    • Co do Igropulo to należy poważnie rozważyć sens pozostawienia tego zawodnika na kolejny sezon. Szkoda pieniędzy na zawodnika, który jest niegotowy do gry przez 80% sezonu.

    • Co do Igropulo to należy poważnie rozważyć sens pozostawienia tego zawodnika na kolejny sezon. Szkoda pieniędzy na zawodnika, który jest niegotowy do gry przez 80% sezonu.

    • To samo z Piechowskim, który pomimo całej sympatii nie wnosi wiele poza ciągłymi absencjami a jak już gra to tylko zbiera kary 2 min. Zamiast 4 kołowych potrzebujemy 2 porządnych. Tak samo Stevanović powinien być zamieniony na lepszego bramkarza bo delikatnie mówiąc zawodzi oczekiwania. Mam nadzieję,że ta 2-letnia umowa jest na zasadzie 1+1. Szkoda tej kasy, którą biorą Igropulo i Zdrahala. Mielibyśmy pewnie za to 2-3 super rozgrywających.

    • To samo z Piechowskim, który pomimo całej sympatii nie wnosi wiele poza ciągłymi absencjami a jak już gra to tylko zbiera kary 2 min. Zamiast 4 kołowych potrzebujemy 2 porządnych. Tak samo Stevanović powinien być zamieniony na lepszego bramkarza bo delikatnie mówiąc zawodzi oczekiwania. Mam nadzieję,że ta 2-letnia umowa jest na zasadzie 1+1. Szkoda tej kasy, którą biorą Igropulo i Zdrahala. Mielibyśmy pewnie za to 2-3 super rozgrywających.

    • Czyli gramy bez obrony. W przypadku Igropulo nasuwa się jedno pytanie. Czy kontrakt został podpisany na 2 lata, czy jak mam nadzieję na 1+1. Nie wyobrażam sobie pierwszego wariantu. Nikt rozsądnie myślący nie podjąłby takiego ryzyka i nie podpisałby kontraktu dwuletniego w takim przypadku.

    • Czyli gramy bez obrony. W przypadku Igropulo nasuwa się jedno pytanie. Czy kontrakt został podpisany na 2 lata, czy jak mam nadzieję na 1+1. Nie wyobrażam sobie pierwszego wariantu. Nikt rozsądnie myślący nie podjąłby takiego ryzyka i nie podpisałby kontraktu dwuletniego w takim przypadku.

    • Susnja po meczu z GOGiem mocno podupadł w oczach trenera.

    • Susnja po meczu z GOGiem mocno podupadł w oczach trenera.

    • Też mi się wydaje, że Susnja nie jest ulubieńcem trenera. Od dłuższego czasu nawet jak był w kadrze to i tak grzał ławę a miał być przecież liderem obrony. No chyba, że już mu doskwierał jakiś uraz tylko myśleli, że „przeczeka” i nie chcieli go forsować. Swoją drogą to drugi po Igropulo zawodnik, który więcej czasu spędza na ławce lub poza kadrą niż na boisku.

    • Też mi się wydaje, że Susnja nie jest ulubieńcem trenera. Od dłuższego czasu nawet jak był w kadrze to i tak grzał ławę a miał być przecież liderem obrony. No chyba, że już mu doskwierał jakiś uraz tylko myśleli, że „przeczeka” i nie chcieli go forsować. Swoją drogą to drugi po Igropulo zawodnik, który więcej czasu spędza na ławce lub poza kadrą niż na boisku.

    • Dokladnie to samo chcialem napisac.Piechowski to samo od urazu do urazu-jaki sens jest go trzymac.Igropulo to wogole jest nieporozumienie.Nie wiem kto wpadl na pomysl,zeby go sciagnac.Nasze szanse dzis sa male chociaz chcialbym sie mylic.

    • Dokladnie to samo chcialem napisac.Piechowski to samo od urazu do urazu-jaki sens jest go trzymac.Igropulo to wogole jest nieporozumienie.Nie wiem kto wpadl na pomysl,zeby go sciagnac.Nasze szanse dzis sa male chociaz chcialbym sie mylic.

  • Przecież Igropulo od kilku lat to bardziej celebryta niż sportowiec. Chyba nikt się nie spodziewał, że będzie się na stare lata u nas zabijał na boisku.

  • Przecież Igropulo od kilku lat to bardziej celebryta niż sportowiec. Chyba nikt się nie spodziewał, że będzie się na stare lata u nas zabijał na boisku.

  • Warto podkreślić fakt, że aż 16 goli rzucił Csaszar w tym bodaj 12 z gry. Wynik kosmiczny jak na ligę mistrzów.

    Ten wynik daje nam jeszcze jakieś szanse na awans z grupy ale moim zdaniem na tyle co nasi prezentują od początku sezonu to uważam, że nie wygramy żadnego z dwóch pozostałych spotkań wyjazdowych. Nie ma jakiejś wiary w wygraną na boisk…[Czytaj więcej…]

  • Warto podkreślić fakt, że aż 16 goli rzucił Csaszar w tym bodaj 12 z gry. Wynik kosmiczny jak na ligę mistrzów.
    Ten wynik daje nam jeszcze jakieś szanse na awans z grupy ale moim zdaniem na tyle co nasi prezentują od początku sezonu to uważam, że nie wygramy żadnego z dwóch pozostałych spotkań wyjazdowych. Nie ma jakiejś wiary w wygraną na boisk…[Czytaj więcej…]

  • Przegrywamy 29 do 20 w Bukareszcie i praktycznie tracimy szansę na awans z grupy ligi mistrzów.

    Do spotkania przystąpiliśmy bardzo mocno osłabieni: w kadrze meczowej nie znaleźli się Philip Stenmalm i Alvaro[…]

    • To co zobaczyłem w drugiej połowie to brak słów kulturalnych, żeby to określić. Najsłabszy nasz mecz od kilku lat a najgorsze, że bez walki na stojąco z meczu na mecz gramy coraz gorzej.

    • To co zobaczyłem w drugiej połowie to brak słów kulturalnych, żeby to określić. Najsłabszy nasz mecz od kilku lat a najgorsze, że bez walki na stojąco z meczu na mecz gramy coraz gorzej.

    • Mnie drażni to że ni ma sportowej złości tylko głupie uśmieszki.

    • Mnie drażni to że ni ma sportowej złości tylko głupie uśmieszki.

    • Tak ok. 40 minuty widać było, że zawodnicy odpuścili mecz, zero ambicji, walki, zaangażowania, wstyd i hańba.

    • Tak ok. 40 minuty widać było, że zawodnicy odpuścili mecz, zero ambicji, walki, zaangażowania, wstyd i hańba.

    • Prawda jest taka, jeżeli co rok będziemy wymieniali po 7-8 zawodników (w tym roku wymieniliśmy całe rozegranie) to tak będzie co rok, pół sezonu zgrywania zespołu. A słyszę że w następnym sezonie ma znów dojść do wymiany kilku zawodników.

    • Prawda jest taka, jeżeli co rok będziemy wymieniali po 7-8 zawodników (w tym roku wymieniliśmy całe rozegranie) to tak będzie co rok, pół sezonu zgrywania zespołu. A słyszę że w następnym sezonie ma znów dojść do wymiany kilku zawodników.

    • Marek 1975 – wystarczy 3 transfery , bramkarz , kołowy i jeden uniwersalny rozgrywający .
      No chyba że Igropulo nie wróci na właściwe tory to potrzeba będzie jeszze wymienić prawa połówkę.

    • Marek 1975 – wystarczy 3 transfery , bramkarz , kołowy i jeden uniwersalny rozgrywający .

      No chyba że Igropulo nie wróci na właściwe tory to potrzeba będzie jeszze wymienić prawa połówkę.

    • O mój Boże.
      Co to było? Jeżeli nie będzie awansu z tej grupy to z czym do ludzi panowie.
      Takiej padaki już dawno nie widziałem. Co z tego że wygraliśmy że szmatami skoro teraz dostajemy w dupe ze sredniakami.
      Liczy się efekt koncowy: czyli wyjście z grupy słabszej ligi mistrzów co jest coraz dalej nas I mistrzostwo polski co I tak jest jeszcze dalej przy takiej padace.

    • O mój Boże.

      Co to było? Jeżeli nie będzie awansu z tej grupy to z czym do ludzi panowie.

      Takiej padaki już dawno nie widziałem. Co z tego że wygraliśmy że szmatami skoro teraz dostajemy w dupe ze sredniakami.

      Liczy się efekt koncowy: czyli wyjście z grupy słabszej ligi mistrzów co jest coraz dalej nas I mistrzostwo polski co I tak jest jeszcze dalej przy takiej padace.

    • Tylko niepoprawni optymiści myśleli, że dziś nastąpi cud, przełamanie, czy kij wie co. Prawda jest taka, że klubem i drużyną kieruje banda dyletantów, POczynają od prezesa z łapanki, kontynuując na dyrektorze, który „szybko się uczy” i „brawo Gadżet”, poprzez trenera „a wuj, 15 minut do końca, +9, a co, przepierdolę sobie finał Ligi Mistrzów i co mi zrobicie?” a kończąc na niezliczonej liczbie specjalistów od wszystkiego, zwłaszcza od strony internetowej, gdzie zamieszczona informację o nowym sponsorze robiąc BŁĄD W NAZWIE TEGOŻ SPONSORA – „Dominio’s została nowym sponsorem SPR Wisły Płock”.

      Widzę, że czytasz tą stronę analfabeto. Ale w internecie nic nie ginie:

      https://tiny.pl/t471t

      Pozdrawiam prawdziwych kibiców, którzy nie płacą na ten cyrk!

      P.S.
      I żeby nie było, do zawodników nic nie mam. W końcu sami się tu nie zatrudnili, bo gdyby tak było można, to i ja bym grał 🙂

    • Mam mętlik w głowie, nie mam punktu zaczepienia. Wczoraj siedziałem z rozdziawioną /przepraszam za wyrażenie/ gębą i nie wierzyłem w to co widzę. Nie będę udawał, że jakoś przesadnie stawiałem na naszą drużynę, ale styl mnie przybił, szczególnie w drugiej połowie. Pierwsza była przygnębiająca, ale gdyby Mlakar trafił raz, Góralski raz, Szita raz, to kręcilibyśmy głowami, ale wynik nawet przy słabej obronie by się zgadzał. Druga to była jednak nasza egzekucja.
      Kocham ręczną za jej dynamizm, nieprzewidywalność, oglądam wszystko co znajdę w tv, dlatego tak ciężko mi się pogodzić z tym co zobaczyłem wczoraj.
      Obejrzałem jeszcze raz pierwszą połowę, więc napiszę później jak to wyglądało, kiedy ogląda się na spokojnie, a w kolejnym poście ogólne przemyślenia. Może kogoś to zainteresuje.

    • To teraz ze strony klubu kilka dni ciszy w eterze i płynniutko przejdziemy do kolejnego meczu. Ojoj, tylko czemu hala pusta?

    • To teraz ze strony klubu kilka dni ciszy w eterze i płynniutko przejdziemy do kolejnego meczu. Ojoj, tylko czemu hala pusta?

    • Jeden mecz z Vive nieźle maskuje obecny sezon, w przypadku porażki mówilibyśmy, że póki co to jest totalna katastrofa, mimo wielu transferów wyczekiwanych przez trenera. Żeby nie było – też byłem w wielkiej euforii i miałem nadzieje, że ruszymy z kopyta, ale jednak bliżej nam do obrazu meczu z Niedzwiedziami, niż do zwycięstwa z Vive. Nie chce nawet słyszeć o usprawiedliwianiu się kontuzjami, bo takie same bagno graliśmy w Rosji czy z GOG-iem i szczerze nie chce mi się wierzyć, że wygralibyśmy wczoraj w pełnym składzie. Jedyne na czym można opierać obecnie swój ślepy optymizm, to znowu jakiś niesamowity zryw w drugiej częsci sezonu, chociaż to bardziej pobożne życzenie obecnie. Jeśli GOG wygra to możemy śmiało napisać, że pierwszy cel nie zostanie zrealizowany, czy ktoś w ogóle jest rozliczany z tych przedsezonowych oczekiwań ? Jeśli w tym sezonie znów będzie jedno wielkie nic, to po prostu przejdziemy z nadziejami do następnego sezonu? Kurr Wisła obudźcie się!!

    • Proponuję wszystkim ogarnąć rozgrzane głowy i nie pajacować tak jak żółci na swoich stronach po każdym przegranym meczu gdzie wyrzucają pół składu i trenera. Mleko się rozlało trudno. Życie toczy się dalej. Kibicem się jest a nie bywa.

    • Proponuję wszystkim ogarnąć rozgrzane głowy i nie pajacować tak jak żółci na swoich stronach po każdym przegranym meczu gdzie wyrzucają pół składu i trenera. Mleko się rozlało trudno. Życie toczy się dalej. Kibicem się jest a nie bywa.

    • @nafciarz1947 – Nikt nikogo nie wyrzuca a frazesy „kibicem się jest a nie bywa” fajnie się stosuje, ale może zamiast tego należałoby pomyśleć czemu chociaż jeden na siedem, osiem sezonów nie może być na miarę oczekiwań ?

    • @nafciarz1947 – Nikt nikogo nie wyrzuca a frazesy „kibicem się jest a nie bywa” fajnie się stosuje, ale może zamiast tego należałoby pomyśleć czemu chociaż jeden na siedem, osiem sezonów nie może być na miarę oczekiwań ?

    • Też sobie tego życzę ale doświadczenie życiowe pokazuje,że nie ma co się podniecać czymś na co nie mamy wpływu. Albo będzie cud i przegrana GOG z Kadetami i Dynamem + nasze wszystkie wygrane. Albo odpadamy z LM i za rok Puchar EHF. Albo druga połowa sezony z takim składem wymiatamy w SL i wygrywamy wszystko co jest do wygrania łącznie z PP i MP co daje przepustkę do LM. Wszystko się może zdarzyć. Tez jestem wkurwiony. Wczoraj jak nigdy przestałem oglądać ostatnie 10 minut i wyszedłem się przewietrzyć bo myślałem, że nie wytrzymam. Nie warto się jednak ekscytować. Trafił nam się fatalny mecz i tyle. Bardzo mało brakowało bo mogliśmy wygrać 1 bramką z GOG (zamiast przegrać 1 bramką) i wygrać u siebie z Dynamem (zamiast remisu) i też byśmy teraz rozmawiali w innych nastrojach. Taki jest sport. Czekamy na dalszy rozwój wypadków.

    • @adamoZKS sezon dopiero na początku, więc może będzie na miarę oczekiwań, tego nie wiesz. Oczywiście wczoraj byłem załamany, ale dzisiaj znacznie bliżej mi do postawy z powyższych wpisów @Loczka, czy @nafciarza1947, niż @neuromancera i @zawsze_wiernego. Nieobecni Stenmalm i Ruiz stanowią moim zdaniem 50% tej drużyny i jak tylko zobaczyłem wczoraj, że nie będą grać, byłem więcej niż pewny, że będzie porażka. Oczywiście styl nie powinien być taki, jaki był i za to należy się chłopakom żółta kartka, ale wkurza mnie u niektórych taka postawa, że po meczu z kielcami pieją z zachwytu i włażą im bez mydła, a po meczu takim jak wczoraj wywalają pół składu i trenera. To jest po prostu nasza Wisła, zaliczająca górki i dołki i trzeba sobie z tego zdać sprawę. Ja osobiście wolę 100 razy, żebyśmy w tym sezonie zdobyli puchar Polski, niż wyszli z grupy i odpadli w TOP16.

    • @adamoZKS sezon dopiero na początku, więc może będzie na miarę oczekiwań, tego nie wiesz. Oczywiście wczoraj byłem załamany, ale dzisiaj znacznie bliżej mi do postawy z powyższych wpisów @Loczka, czy @nafciarza1947, niż @neuromancera i @zawsze_wiernego. Nieobecni Stenmalm i Ruiz stanowią moim zdaniem 50% tej drużyny i jak tylko zobaczyłem wczoraj, że nie będą grać, byłem więcej niż pewny, że będzie porażka. Oczywiście styl nie powinien być taki, jaki był i za to należy się chłopakom żółta kartka, ale wkurza mnie u niektórych taka postawa, że po meczu z kielcami pieją z zachwytu i włażą im bez mydła, a po meczu takim jak wczoraj wywalają pół składu i trenera. To jest po prostu nasza Wisła, zaliczająca górki i dołki i trzeba sobie z tego zdać sprawę. Ja osobiście wolę 100 razy, żebyśmy w tym sezonie zdobyli puchar Polski, niż wyszli z grupy i odpadli w TOP16.

    • Obejrzałem jeszcze raz II połowę. Graliśmy to samo co w pierwszej, tylko jeszcze bardziej. Ciężkie doświadczenie.

    • Obejrzałem jeszcze raz II połowę. Graliśmy to samo co w pierwszej, tylko jeszcze bardziej. Ciężkie doświadczenie.

    • Tak jak ja z mowilem nie ma co przeceniac meczu z Vive, bo oni byli ewidentnie w dołku. W tym okresie przegrali tez z Potro i oslabionym Montpellier. Moim zdaniem problem tkwi tez w samym skladzie. Od kogo mamy wymagać. Kiedyś grali u nas znani i ceneni zawodnicy jak Nenadic, Jurkiewicz, Nikcevic, Sego itp. Teraz mamy np. Sulicia, Igropulo, Stevanovicia, ktorym blizej do emerytury niz do powaznego grania lub zawodnikow oraz zawodnikow, ktorzy mimo wszystko nie mieli takiej marki jak juz wczesniej wymienieni.

    • Oczy bolą do dzisiaj po tym meczu. Nie da się powiedzieć nic dobrego. Mamy niby czterech kołowych Tylko co z tego? Na tej pozycji trzeba zrobić porządne wietrzenie. Potrzebujemy klasowego kołowego. Żaba gra słabo, jest cieniem wcześniejszego zawodnika. Ciągle jakiś sfrustrowany, głupio uśmiechnięty itd. Sulić strzela z gęby na wszystkich. Świeży gra mało, a jak już wejdzie, to jego gra dupy nie urywa. Mlakar po sezonie pewnie odejdzie i raczej płakać po nim nie będę. Jeśli Igropulo nie wejdzie na wyższy poziom, to też trzeba będzie mu podziękować. Jestem tylko ciekaw, czy ma on kontrakt na 2 lata, czy 1+1. Mam nadzieję, że wariant drugi. No i mój ulubieniec. Pan Zdrahala. Czy do jasnej cholery, nie można gościa zagnać do roboty. Kuźwa do ZUS-u go, na komisję lekarską. Patrzeć już nie mogę, jak gość odcina ewidentnie kupony i zgarnia za to podobno taką kapuchę, jakiej nie miał dotychczas żaden zawodnik Wisły. Nie można zagnać go do roboty? Niech gra w drugiej Wiśle, niech bilety sprzedaje, nie rozdaje ulotki pod halą. Niech coś robi. Wieczny rekonwalescent. Jak będzie narzekał, że go coś boli, to mu powiedzieć, że guzik mnie to obchodzi. Na treningach trener powinien dać mu tak w d….., żeby zapamiętał go na długie lata. Wszyscy dostają zje..y, tylko nie on.

    • Oczy bolą do dzisiaj po tym meczu. Nie da się powiedzieć nic dobrego. Mamy niby czterech kołowych Tylko co z tego? Na tej pozycji trzeba zrobić porządne wietrzenie. Potrzebujemy klasowego kołowego. Żaba gra słabo, jest cieniem wcześniejszego zawodnika. Ciągle jakiś sfrustrowany, głupio uśmiechnięty itd. Sulić strzela z gęby na wszystkich. Świeży gra mało, a jak już wejdzie, to jego gra dupy nie urywa. Mlakar po sezonie pewnie odejdzie i raczej płakać po nim nie będę. Jeśli Igropulo nie wejdzie na wyższy poziom, to też trzeba będzie mu podziękować. Jestem tylko ciekaw, czy ma on kontrakt na 2 lata, czy 1+1. Mam nadzieję, że wariant drugi. No i mój ulubieniec. Pan Zdrahala. Czy do jasnej cholery, nie można gościa zagnać do roboty. Kuźwa do ZUS-u go, na komisję lekarską. Patrzeć już nie mogę, jak gość odcina ewidentnie kupony i zgarnia za to podobno taką kapuchę, jakiej nie miał dotychczas żaden zawodnik Wisły. Nie można zagnać go do roboty? Niech gra w drugiej Wiśle, niech bilety sprzedaje, nie rozdaje ulotki pod halą. Niech coś robi. Wieczny rekonwalescent. Jak będzie narzekał, że go coś boli, to mu powiedzieć, że guzik mnie to obchodzi. Na treningach trener powinien dać mu tak w d….., żeby zapamiętał go na długie lata. Wszyscy dostają zje..y, tylko nie on.

    • Bez ironii – bardzo dobre uwagi co do Zdrahali. Chcę tylko zauważyć, że nie przyszedł do klubu po prośbie, tylko dwóch panów uznało, że 37 letni zawodnik bez jakichkolwiek sukcesów, to świetny pomysł na rozgrywającego klubu z ambicjami.
      Nie broniąc go, muszę stwierdzić, że Sabate nie było z nim po drodze od początku. A widać, że jak Sabate kogoś nie ceni, to już po nim.
      No i uczciwie mówiąc, to robiłbym to samo co on. Halo klubie, też tak chcę!

    • Bez ironii – bardzo dobre uwagi co do Zdrahali. Chcę tylko zauważyć, że nie przyszedł do klubu po prośbie, tylko dwóch panów uznało, że 37 letni zawodnik bez jakichkolwiek sukcesów, to świetny pomysł na rozgrywającego klubu z ambicjami.

      Nie broniąc go, muszę stwierdzić, że Sabate nie było z nim po drodze od początku. A widać, że jak Sabate kogoś nie ceni, to już po nim.

      No i uczciwie mówiąc, to robiłbym to samo co on. Halo klubie, też tak chcę!

    • Kadetten 18-11 GOG po pierwszych 30 minutach. Też zastanawiałem się, czy stać nas na utrzymywanie czterech kołowych, gdy tak naprawdę na rozegraniu mamy pięciu do grania. Szita, Stenmalm, Ruiz, Mindegia, Mlakar. Zdrahali, to nie ma co liczyć, a Igropulo nie wiem, czy będzie jeszcze nadawał się do gry na wysokim, czy nawet (jakimkolwiek, przyzwoitym) poziomie.

    • Kadetten 18-11 GOG po pierwszych 30 minutach. Też zastanawiałem się, czy stać nas na utrzymywanie czterech kołowych, gdy tak naprawdę na rozegraniu mamy pięciu do grania. Szita, Stenmalm, Ruiz, Mindegia, Mlakar. Zdrahali, to nie ma co liczyć, a Igropulo nie wiem, czy będzie jeszcze nadawał się do gry na wysokim, czy nawet (jakimkolwiek, przyzwoitym) poziomie.

    • Jakaś iskierka się tli. Jest pewna wygrana Kadetten 40:20. Lecz teraz wyprzedzają nas 3 zespoły. Musimy wygrać wszystko co możliwy i liczyć na cud.

    • Jakaś iskierka się tli. Jest pewna wygrana Kadetten 40:20. Lecz teraz wyprzedzają nas 3 zespoły. Musimy wygrać wszystko co możliwy i liczyć na cud.

    • Oczywiście wynik jest 40:28 dla Kadetten

    • Oczywiście wynik jest 40:28 dla Kadetten

    • Warto podkreślić fakt, że aż 16 goli rzucił Csaszar w tym bodaj 12 z gry. Wynik kosmiczny jak na ligę mistrzów.
      Ten wynik daje nam jeszcze jakieś szanse na awans z grupy ale moim zdaniem na tyle co nasi prezentują od początku sezonu to uważam, że nie wygramy żadnego z dwóch pozostałych spotkań wyjazdowych. Nie ma jakiejś wiary w wygraną na boisku przeciwnika i nasi doświadczeni zawodnicy (bo takich w tej chwili mamy w składzie) grają jak juniorzy popełniając masę niewytłumaczalnych pomyłek.

    • Warto podkreślić fakt, że aż 16 goli rzucił Csaszar w tym bodaj 12 z gry. Wynik kosmiczny jak na ligę mistrzów.

      Ten wynik daje nam jeszcze jakieś szanse na awans z grupy ale moim zdaniem na tyle co nasi prezentują od początku sezonu to uważam, że nie wygramy żadnego z dwóch pozostałych spotkań wyjazdowych. Nie ma jakiejś wiary w wygraną na boisku przeciwnika i nasi doświadczeni zawodnicy (bo takich w tej chwili mamy w składzie) grają jak juniorzy popełniając masę niewytłumaczalnych pomyłek.

    • Teoretyczne szanse wróciły. Zakładając że Dinamo i my wygrywamy wszystkie mecze będziemy na drugim miejscu w grupie.
      O ile u siebie z niedźwiedziami i GOG nie powinno być problemu to mecze wyjazdowe (17 Kadetten i 27 IFK) przy naszej obecnej formie i braku zaangażowania mogą być sporym wyzwaniem. Miejmy nadzieję że wszyscy wrócą do zdrowia zagramy w pełnym składzie i z takim serduchem jak z gaciowymi. Nadzieje umiera ostatnia.

    • Teoretyczne szanse wróciły. Zakładając że Dinamo i my wygrywamy wszystkie mecze będziemy na drugim miejscu w grupie.

      O ile u siebie z niedźwiedziami i GOG nie powinno być problemu to mecze wyjazdowe (17 Kadetten i 27 IFK) przy naszej obecnej formie i braku zaangażowania mogą być sporym wyzwaniem. Miejmy nadzieję że wszyscy wrócą do zdrowia zagramy w pełnym składzie i z takim serduchem jak z gaciowymi. Nadzieje umiera ostatnia.

    • W takiej formie to co najwyzej wymeczymy wygrana z Ruskimi i to wszystko

    • W takiej formie to co najwyzej wymeczymy wygrana z Ruskimi i to wszystko

    • Czy wiadomo który z nieobecnych ostatnio graczy będzie gotowy do gry z Niedźwiedziami?

    • Czy wiadomo który z nieobecnych ostatnio graczy będzie gotowy do gry z Niedźwiedziami?

    • Myślę że na przyszły sezon musimy poszukać bramkarza. Ivan Stevanović okazał się zwykłym przeciętniakiem, poza meczem z kurczakami nie pokazał nic co przekonałoby mnie do niego.

    • Myślę że na przyszły sezon musimy poszukać bramkarza. Ivan Stevanović okazał się zwykłym przeciętniakiem, poza meczem z kurczakami nie pokazał nic co przekonałoby mnie do niego.

    • Wczorajsze info z GW :

      „Ondrej Zdrahala w tym tygodniu wraca do lekkich treningów. W przyszłym tygodniu ma zacząć treningi na pełnych obrotach, choć to zależy jeszcze od badań kontrolnych.”

      Klub oczywiście nie podaje żadnych informacji bo po co..

    • Wczorajsze info z GW :

      „Ondrej Zdrahala w tym tygodniu wraca do lekkich treningów. W przyszłym tygodniu ma zacząć treningi na pełnych obrotach, choć to zależy jeszcze od badań kontrolnych.”

      Klub oczywiście nie podaje żadnych informacji bo po co..

    • Wątpię, żeby Zdrahala miał do odegrania w Płocku jeszcze jakąkolwiek rolę. Nie gra od miesięcy, LM za chwilę się skończy, a na naszą ligę jest niepotrzebny, co dobitnie pokazał mecz z Wybrzeżem. Zapomnijmy o nim i tyle. Był i go nie ma.

    • Wątpię, żeby Zdrahala miał do odegrania w Płocku jeszcze jakąkolwiek rolę. Nie gra od miesięcy, LM za chwilę się skończy, a na naszą ligę jest niepotrzebny, co dobitnie pokazał mecz z Wybrzeżem. Zapomnijmy o nim i tyle. Był i go nie ma.

    • Sytuacja wygląda tak:

      Dachu – w tym roku już nie zagra.
      Lovro i Loczek – narzekają ma plecy ale do meczu z Niedźwiedziami ma być wszystko ok.
      Stenmalm i Ruiz – tu może być różnie bo mają urazy mięśniowe i jak już życie pokazało przerwa może trwać tak tydzień jak i trzy.
      Igropulo – leczy się w Berlinie

      Nie wiem co z Mlakarem

    • Sytuacja wygląda tak:

      Dachu – w tym roku już nie zagra.

      Lovro i Loczek – narzekają ma plecy ale do meczu z Niedźwiedziami ma być wszystko ok.

      Stenmalm i Ruiz – tu może być różnie bo mają urazy mięśniowe i jak już życie pokazało przerwa może trwać tak tydzień jak i trzy.

      Igropulo – leczy się w Berlinie

      Nie wiem co z Mlakarem

    • Z Igropulo to pozytku nie bedziemy mieli.Drugi Oneto.Zdrahala to samo

    • Z Igropulo to pozytku nie bedziemy mieli.Drugi Oneto.Zdrahala to samo

    • Przecież Igropulo od kilku lat to bardziej celebryta niż sportowiec. Chyba nikt się nie spodziewał, że będzie się na stare lata u nas zabijał na boisku.

    • Przecież Igropulo od kilku lat to bardziej celebryta niż sportowiec. Chyba nikt się nie spodziewał, że będzie się na stare lata u nas zabijał na boisku.

    • Czy ktoś z Was wybiera się może do Schaffhausen? Szukam miejsc dla 2-3 osób. W razie czego prośba o info maila 45fellipe@gmail.com

      Mecz jest mega ważny i fajnie gdyby pojechało nas jak najwięcej. Ostatnio bardzo konkretnie zaznaczyliśmy tam swoją obecność 😉

    • Czy ktoś z Was wybiera się może do Schaffhausen? Szukam miejsc dla 2-3 osób. W razie czego prośba o info maila 45fellipe@gmail.com

      Mecz jest mega ważny i fajnie gdyby pojechało nas jak najwięcej. Ostatnio bardzo konkretnie zaznaczyliśmy tam swoją obecność 😉

  • Mnóstwo błędów, dziwne zachowanie naszych zawodników w ataku i fatalnie rozwiązywana gra w przewadze dała nam na końcu jedynie remis po 26 w meczu z Dinamem. Szkoda…

    Wkrótce więcej…

    • Ten 1 punkt, to niezależna nagroda za ten cyrk, który odstawiliśmy w ataku. Grając w przewadze zachowywaliśmy się jak gdybyśmy się dopiero uczyli tego elementu, tak fatalnie to wyglądało.
      Dobrze, że nieźle wyglądała obrona, a Adam często podawał nam tlen, bo byłby dramat.
      Niestety, za szybko uwierzyliśmy w moc drużyny. Prawda jest taka, że na 5 spotkań, w każdym zagra absolutnie inaczej. W jednym perfekcyjnie, w innym bez obrony, a jeszcze w innym bez ataku, itd.
      Najsmutniejsze jest to, że nawet nie mam siły i ochoty się z tego powodu denerwować.

    • Dno, dno, dno. Gra w przewadze to była dla nas dziś kara, jak zauważyli komentatorzy. Głupimi decyzjami zawodników można obdzielić kilka spotkań. I to wszystko w starciu ze zwykłymi leszczami, którzy nie potrafili tego nawet wykorzystać. No nic, pozostaje koncentrować się na lidze. Wrócimy silniejsi…a nie, nie wrócimy.

    • Dno, dno, dno. Gra w przewadze to była dla nas dziś kara, jak zauważyli komentatorzy. Głupimi decyzjami zawodników można obdzielić kilka spotkań. I to wszystko w starciu ze zwykłymi leszczami, którzy nie potrafili tego nawet wykorzystać. No nic, pozostaje koncentrować się na lidze. Wrócimy silniejsi…a nie, nie wrócimy.

    • Właśnie sobie uświadomiłem, że powtarza się w 100 % sytuacja z zeszłego roku. Początek taki, że były tylko „ochy” i „achy”, a w październiku zjazd, że byle ogórek nam dokopywał, festiwal błędów, męczarnia w lidze, itd. Przypomina wam to coś? 🤔

    • Właśnie sobie uświadomiłem, że powtarza się w 100 % sytuacja z zeszłego roku. Początek taki, że były tylko „ochy” i „achy”, a w październiku zjazd, że byle ogórek nam dokopywał, festiwal błędów, męczarnia w lidze, itd. Przypomina wam to coś? 🤔

    • Dzisiaj zawiódł Mlakar. Brakowało jego rzutu z drugiej linii. Igropulo na razie szuka formy. Na CL jeszcze dużo brakuje. Na skrzydle za łatwo dawał się ogrywać Matulić. Szkoda, że Ruiz doznał kontuzji. Trzeba walczyć o zwycięstwo u Rumunów.

    • Dzisiaj zawiódł Mlakar. Brakowało jego rzutu z drugiej linii. Igropulo na razie szuka formy. Na CL jeszcze dużo brakuje. Na skrzydle za łatwo dawał się ogrywać Matulić. Szkoda, że Ruiz doznał kontuzji. Trzeba walczyć o zwycięstwo u Rumunów.

    • Niestety ale Igropulo jak na razie to jest osłabieniem drużyny,tak naprawdę nie wnosi nic do gry, głupie dwuminutowe kary,brak rzutu.
      Dziś większość zawodników na połówkach grała tak jakby bali się rzucać,Stenmalm 1,Mlakar 0….o koło Żabic 0,Sulić 0
      Zawiedli liderzy poza Mindegią który cały czas szarpał i próbował rozruszać to towarzystwo.Szkoda bo widac że po meczu z Kielcami w ludzi weszło nowe życie i wrócili na halę.Sabate musi to szybko poukładać a zawodnicy zdać sobie sprawę że jednak potrafią rzucać bramki.

    • Stenmalm grał z urazem, Mlakar fatalny występ generalnie wszyscy grali zrywami, ale mimo takiej gry można było wygrać.
      Nie wiem czemu zdjął Góralskiego skoro chłopak nie popełnił błędu, widać że Lucy nie jest ulubieńcem Trenera.
      W poprzednim sezonie broniło Trenera Bjerringo i opór w finale MP teraz broni go wynik z Kielcami.
      A co do koła to niech Sulić pzestanie po każdej sytuacji wdawać się w dyskusje to będzie dużo lepsze dla zespołu.

    • Stenmalm grał z urazem, Mlakar fatalny występ generalnie wszyscy grali zrywami, ale mimo takiej gry można było wygrać.

      Nie wiem czemu zdjął Góralskiego skoro chłopak nie popełnił błędu, widać że Lucy nie jest ulubieńcem Trenera.

      W poprzednim sezonie broniło Trenera Bjerringo i opór w finale MP teraz broni go wynik z Kielcami.

      A co do koła to niech Sulić pzestanie po każdej sytuacji wdawać się w dyskusje to będzie dużo lepsze dla zespołu.

    • Zwyciestwa z kielcami bym nie przecenial bo byli w wyraznym dolku.Znalo ich i to wyrazniej Porto i mocno oslabione Montpelier i to w Kielcach.Jesli nie wyjdziemy z grupy na co sie zanosi to trenerowi nalezy sie zolta kartka i tyle.Dostal zawodnikow jakich chcial a wyniki sa gorsze.Nie mozemy sobie pozwolic na porazki z takimi druzynami jak Niedzwiedzie i God majac taki sklad.Duzy minus dla Sabate i tyle.

    • Zwyciestwa z kielcami bym nie przecenial bo byli w wyraznym dolku.Znalo ich i to wyrazniej Porto i mocno oslabione Montpelier i to w Kielcach.Jesli nie wyjdziemy z grupy na co sie zanosi to trenerowi nalezy sie zolta kartka i tyle.Dostal zawodnikow jakich chcial a wyniki sa gorsze.Nie mozemy sobie pozwolic na porazki z takimi druzynami jak Niedzwiedzie i God majac taki sklad.Duzy minus dla Sabate i tyle.

    • Po Kielcach euforia a teraz dołowanie. Czy każdemu w pracy i w życiu zawsze jest 100%. Myślę, żę w tym miesiącu spięliśmy się na Gaciowych. Przy odrobinie szczęścia to w LM można było zdobyć więcej oczek, jak i przegrać z VIVE. Póki co idziemy w dobrym kierunku. Cierpliwości!!!

    • Po Kielcach euforia a teraz dołowanie. Czy każdemu w pracy i w życiu zawsze jest 100%. Myślę, żę w tym miesiącu spięliśmy się na Gaciowych. Przy odrobinie szczęścia to w LM można było zdobyć więcej oczek, jak i przegrać z VIVE. Póki co idziemy w dobrym kierunku. Cierpliwości!!!

    • No tak, ale za nami półmetek rozgrywek grupowych Ligi Mistrzów. Na 10 punktów zdobywamy 5, a najbliższa kolejka, gdzie gramy w Bukareszcie moim zdaniem będzie kluczowa. Nie chcę być pesymistą, ale skoro u siebie ledwie wyciągamy remis z Dinamem, to załóżmy, że w Bukareszcie przegrywamy. GOG wygrywa z Kadetami i do obu zespołów tracimy 5 oczek, a do zdobycia zaledwie 8. 😉 Wiem, że to tylko sport i wszystko jest możliwe, ale sami skomplikowaliśmy sobie sytuację i to bardzo. Fajne było to zwycięstwo nad Kielcami i nie umniejszam chłopakom sukcesu, ale my spięliśmy się na ten mecz jak o Mistrzostwo Świata i zagraliśmy naprawdę wyjątkowe spotkanie, przeciwko Kielcom bez formy i jak dla nich meczu o niewielką stawkę. 😉 Do roboty Panowie, bo jest bardzo dużo do zrobienia i poprawienia. :p

    • Nie wiem czy można pisać o braku szczęścia, jak należało chwalić po Kielcach to tak trzeba dać burę po LM, gdzie w trzech meczach zagraliśmy na żenującym poziomie. Taki mecz jak z Dinamem powinien się skończyć +5 bez żadnej gadki a tymczasem mamy niemały problem. Tak swoją drogą mamy czterech kołowych z których żaden z nich nie jest żadną gwarancją spokoju w ofensywie, przecież taki Tiago Rocha byłby dla nas teraz zbawicielem patrząc na resztę.

    • Nie wiem czy można pisać o braku szczęścia, jak należało chwalić po Kielcach to tak trzeba dać burę po LM, gdzie w trzech meczach zagraliśmy na żenującym poziomie. Taki mecz jak z Dinamem powinien się skończyć +5 bez żadnej gadki a tymczasem mamy niemały problem. Tak swoją drogą mamy czterech kołowych z których żaden z nich nie jest żadną gwarancją spokoju w ofensywie, przecież taki Tiago Rocha byłby dla nas teraz zbawicielem patrząc na resztę.

    • Jak dla mnie nasza gra w Lm nie jest żadnym zaskoczeniem. Wymieniliśmy całe rozegranie więc wiadomo że głupie błędy będą się zdarzać i brak zgrania przy mocniejszej obronie wyjdzie. Trzeba dać spokojnie pracować Gadżetowi i Sabate bo już widać że idzie to wszystko w dobrym kierunku. Zaskoczeniem był dla mnie, na tym etapie sezonu, mecz z Kielcami. Zwycięstwo jest wielką niespodzianką i sukcesem nie umniejsza go to że Kielce byly w dołku, nie raz były a my tego nie wykorzystywalismy. Jako kibice musimy uzbroić się w cierpliwość i wrócić większą liczbą na halę bo w niedzielę Rumuni za odważnie sobie poczynali.

    • Jak dla mnie nasza gra w Lm nie jest żadnym zaskoczeniem. Wymieniliśmy całe rozegranie więc wiadomo że głupie błędy będą się zdarzać i brak zgrania przy mocniejszej obronie wyjdzie. Trzeba dać spokojnie pracować Gadżetowi i Sabate bo już widać że idzie to wszystko w dobrym kierunku. Zaskoczeniem był dla mnie, na tym etapie sezonu, mecz z Kielcami. Zwycięstwo jest wielką niespodzianką i sukcesem nie umniejsza go to że Kielce byly w dołku, nie raz były a my tego nie wykorzystywalismy. Jako kibice musimy uzbroić się w cierpliwość i wrócić większą liczbą na halę bo w niedzielę Rumuni za odważnie sobie poczynali.

    • I pewnie dlatego wszyscy zawodnicy wyprowadzają się z (tfuuu)… kielc

    • I pewnie dlatego wszyscy zawodnicy wyprowadzają się z (tfuuu)… kielc

    • Nie deprecjonujmy naszego zwycięstwa z Kielcami. Kielce są w takim kryzysie, że Mieszkow zdmuchnęli jak chcieli. Wygraliśmy, bo zagraliśmy dobry mecz, nie obrażajmy sami siebie. Przypominam, że w pewnym momencie mieli nas na widelcu, mogli wygrać, ale nasza determinacja odwróciła bieg wydarzeń.
      Dlaczego natomiast kolejne mecze są „od czapy”, po prostu nie wiem.

    • Nie deprecjonujmy naszego zwycięstwa z Kielcami. Kielce są w takim kryzysie, że Mieszkow zdmuchnęli jak chcieli. Wygraliśmy, bo zagraliśmy dobry mecz, nie obrażajmy sami siebie. Przypominam, że w pewnym momencie mieli nas na widelcu, mogli wygrać, ale nasza determinacja odwróciła bieg wydarzeń.

      Dlaczego natomiast kolejne mecze są „od czapy”, po prostu nie wiem.

    • Dokładnie. Jaki kryzys Kielc? Mają dwóch, trzech zawodników, którzy robią im grę: Alex, Karacić i ewntualnie Janc. Wystarczy, że któryś z dwóch pierwszych ma spadek formy i leżą wszyscy. W meczu z nami nie pozwoliliśmy im na wiele. W kolejnych meczach to my zagraliśmy źle, a nie rywale świetnie. Mamy wiele do poprawy, jest nad czym pracować. Zawodników mamy bardzo dobrych. Mindegia prezentuje się lepiej niż Karacić. Jest środkowym wielkiej klasy. Mamy z czego rzeźbić.

    • Dokładnie. Jaki kryzys Kielc? Mają dwóch, trzech zawodników, którzy robią im grę: Alex, Karacić i ewntualnie Janc. Wystarczy, że któryś z dwóch pierwszych ma spadek formy i leżą wszyscy. W meczu z nami nie pozwoliliśmy im na wiele. W kolejnych meczach to my zagraliśmy źle, a nie rywale świetnie. Mamy wiele do poprawy, jest nad czym pracować. Zawodników mamy bardzo dobrych. Mindegia prezentuje się lepiej niż Karacić. Jest środkowym wielkiej klasy. Mamy z czego rzeźbić.

    • Rozgoryczenie utratą punktów w LM jest zrozumiałe. Pociski na trenera i zawodników to już dziecinada i powinni się co niektórzy zastanowić 2 x zanim coś napiszą.
      Zauważmy,że mecze kończą się nieznaczną porażką 1 bramką czy remisem. Nawet przy gorszej dyspozycji jednak już prezentujemy całkiem przyzwoity poziom. Ja jestem pozytywnie nastawiony na dalszą część sezonu. Jeśli nawet nie przyszłoby nam wyjść z grupy to i tak nieporównanie większą satysfakcję i korzyści przyniosłoby wygrane nad szmaciarzami w PP i MP. A wydaje się,że naprawdę mamy w tym roku papiery na granie.. W odróżnieniu do sortowni, który w moim odczuciu jest w tym roku takim „papierowym tygrysem”, który niby miał walczyć o Final Four a tak naprawdę osłabił się a nie wzmocnił. Jeśli dodamy do tego sprawy poza sportowe, ucieczkę grubego holendra do Wa-wy i inne kwestie to ja patrzę na naszą przyszłość bardzo pozytywnie.

    • @nafciarz1947 nikt tu nie pocisnął ani po Trenerze ani po Zawodnikach.
      Stenmalm grał z urazem i szacun dla niego, Mindegia był sam kontuzja Ruiza ale mecz można było wygrać

      To wszystko co piszecie prawda wszystko jest jeszcze możliwe i jeszcze wszystko jest do wygrania JK.

    • @nafciarz1947 nikt tu nie pocisnął ani po Trenerze ani po Zawodnikach.

      Stenmalm grał z urazem i szacun dla niego, Mindegia był sam kontuzja Ruiza ale mecz można było wygrać

      To wszystko co piszecie prawda wszystko jest jeszcze możliwe i jeszcze wszystko jest do wygrania JK.

    • Historia pisze się na naszych oczach. Dwie WISŁY na czele rozgrywek piłki nożnej i ręcznej!!

      NASZA WISŁA NAJLEPSZA W POLSCE JEST, NAJLEPSZA W POLSCE JEST!!

    • Historia pisze się na naszych oczach. Dwie WISŁY na czele rozgrywek piłki nożnej i ręcznej!!

      NASZA WISŁA NAJLEPSZA W POLSCE JEST, NAJLEPSZA W POLSCE JEST!!

    • No to mamy kolejnego-nowego sponsora!Brawo zarzad!!!

    • No to mamy kolejnego-nowego sponsora!Brawo zarzad!!!

    • @z-w-W co to za sponsor? Jakoś nie widać od wczoraj żadnego oficjalnego info.

      Gruby holender połasił się na Rudego a ten co najmniej do lata 2020/2021 nie będzie mógł wrócić na parkiet. Rudy miał szczęście bo ma rok laby a Bertus to się chyba oduczy wreszcie podbierać zawodników Wiśle 😉

    • @z-w-W co to za sponsor? Jakoś nie widać od wczoraj żadnego oficjalnego info.

      Gruby holender połasił się na Rudego a ten co najmniej do lata 2020/2021 nie będzie mógł wrócić na parkiet. Rudy miał szczęście bo ma rok laby a Bertus to się chyba oduczy wreszcie podbierać zawodników Wiśle 😉

    • Przeciez wczoraj na oficjalnej sie ukazalo info

    • Przeciez wczoraj na oficjalnej sie ukazalo info

    • Dzięki. Nie zaglądam na oficjalną. Przyzwyczaiłem się do śledzenia social mediów klubowych na fb i twitterze. Można się domyślać, że to sponsor raczej techniczny. Łudziłem się,że może to drugi z większych sponsorów, który miał pojawić się na koszulkach o którym pisał bodajże NafciarzZKS 😉

    • Dzięki. Nie zaglądam na oficjalną. Przyzwyczaiłem się do śledzenia social mediów klubowych na fb i twitterze. Można się domyślać, że to sponsor raczej techniczny. Łudziłem się,że może to drugi z większych sponsorów, który miał pojawić się na koszulkach o którym pisał bodajże NafciarzZKS 😉

    • Techniczny czyli co?Zaopatruje nas w pizze?Normalny sponsor.Pewnie nie daje duzo,ale kazdy grosz sie liczy.

    • Techniczny czyli co?Zaopatruje nas w pizze?Normalny sponsor.Pewnie nie daje duzo,ale kazdy grosz sie liczy.

    • nafciarz1947 – miało być dwóch nowych sponsorów, których loga miały pojawić się na koszulkach i są (Cotex, Modular System).
      Co do Tomka, to sprawa jest bardziej pokręcona nim się niektórym wydaje. Ciekawe czy w ogóle wróci do profesjonalnego grania?

    • nafciarz1947 – miało być dwóch nowych sponsorów, których loga miały pojawić się na koszulkach i są (Cotex, Modular System).

      Co do Tomka, to sprawa jest bardziej pokręcona nim się niektórym wydaje. Ciekawe czy w ogóle wróci do profesjonalnego grania?

    • Myślałem, że przez jeden dzień analfabeta prowadzący oficjalną stronę klubu się zreflektuje, ale nie.

      „Dominio’s została nowym sponsorem SPR Wisły Płock”.

      Ciekawe, który specjalista w klubie jest za stronę odpowiedzialny, bo to nie pierwszy taki kwiatek.

    • Myślałem, że przez jeden dzień analfabeta prowadzący oficjalną stronę klubu się zreflektuje, ale nie.

      „Dominio’s została nowym sponsorem SPR Wisły Płock”.

      Ciekawe, który specjalista w klubie jest za stronę odpowiedzialny, bo to nie pierwszy taki kwiatek.

    • Do Rumunii bez Stenmalma i Ruiza…Będzie ciężko. Ktoś wie czy to poważne kontuzje?Liga mistrzów raczej z głowy w tym sezonie….

    • Gramy dziś bez Stenmalma oraz Ruiza. Tak naprawdę w II linii mamy trzech zawodników do gry, Mindega, Szita, Mlakar słabo to wygląda ale mam nadzieję że damy radę.

    • Gramy dziś bez Stenmalma oraz Ruiza. Tak naprawdę w II linii mamy trzech zawodników do gry, Mindega, Szita, Mlakar słabo to wygląda ale mam nadzieję że damy radę.

    • A Zdrahala to jeszcze jest w klubie czy tylko już pobiera pensję. Facet ma jeden z najwyższych kontraktów, mozna by było w jego miejsce pozyskać super zawodnika a tam mamy wiecznie chorego.

    • A Zdrahala to jeszcze jest w klubie czy tylko już pobiera pensję. Facet ma jeden z najwyższych kontraktów, mozna by było w jego miejsce pozyskać super zawodnika a tam mamy wiecznie chorego.

    • Gramy bez:
      -bramki
      -lewego rozegrania
      -zrozumienia
      Zdarzy się cud, albo za 30 minut żegnamy Ligę Mistrzów.

    • Gramy bez:

      -bramki

      -lewego rozegrania

      -zrozumienia

      Zdarzy się cud, albo za 30 minut żegnamy Ligę Mistrzów.

    • Pierwsze 30 min. to dramat

    • Pierwsze 30 min. to dramat

    • Walimy głową w mur. Słaba skuteczność. Dziwna, nerwowa atmosfera w zespole. Do tego zupełnie rozwalił mnie Sabate,który zarabia 2 min dla zespołu w konsekwencji czego gramy bez dwóch zawodników przez 2 minuty i dostajemy 2 bramki na 4:2 ze stanu remisowego.

    • Walimy głową w mur. Słaba skuteczność. Dziwna, nerwowa atmosfera w zespole. Do tego zupełnie rozwalił mnie Sabate,który zarabia 2 min dla zespołu w konsekwencji czego gramy bez dwóch zawodników przez 2 minuty i dostajemy 2 bramki na 4:2 ze stanu remisowego.

    • Spodziewalem sie porazki,ale ku….a nie w takim stylu!!!Sabate wogole nie panuje nad druzyna.Sulic robi co chce,kloci sie ze wszystkim i.Gdzie my ku… jestesmy,ze nas leja takie cieniasy.Wstyd i dno

    • Spodziewalem sie porazki,ale ku….a nie w takim stylu!!!Sabate wogole nie panuje nad druzyna.Sulic robi co chce,kloci sie ze wszystkim i.Gdzie my ku… jestesmy,ze nas leja takie cieniasy.Wstyd i dno

    • I mam nadzieje,ze pseudotrenerek zostanie rozliczone za te blamaze w lm

    • I mam nadzieje,ze pseudotrenerek zostanie rozliczone za te blamaze w lm

    • Od zwycięstw z Kiel, Vardarem, Veszprem do wpie**olu z Rumunami. I to w ostatnim sezonie w LM.

    • Od zwycięstw z Kiel, Vardarem, Veszprem do wpie**olu z Rumunami. I to w ostatnim sezonie w LM.

    • MASAKRA

    • MASAKRA

    • Zejdźmy lepiej z tego boiska… Owszem pojechaliśmy tam osłabieni, bo zaledwie trójką na rozegraniu, ale naprzeciwko siebie mamy Dinamo Bukareszt, a nie Barcelonę czy THW Kiel. Zupełnie nic nie funkcjonuje w naszym zespole. Od bramkarza, przez obronę i atak. Blamaż…

    • Blamaż….zero argumentów w starciu z Dinamo….
      Podkreślam Dinamo, zespół grający uparcie swój zaczepny ale skuteczny handball.

      Czy Pan trener to psnuje nad drużyną?
      Mili Państwo, co dalej?

    • Blamaż….zero argumentów w starciu z Dinamo….

      Podkreślam Dinamo, zespół grający uparcie swój zaczepny ale skuteczny handball.

      Czy Pan trener to psnuje nad drużyną?

      Mili Państwo, co dalej?

    • Blamaż….zero argumentów w starciu z Dinamo….
      Podkreślam Dinamo, zespół grający uparcie swój zaczepny ale skuteczny handball.

      Czy Pan trener to psnuje nad drużyną?
      Mili Państwo, co dalej?

    • No i się zesrało,trzeba to towarzystwo postawić do pionu.

    • No i się zesrało,trzeba to towarzystwo postawić do pionu.

    • Napisałem po pierwszej połowie, że dramat. To co mam napisać po drugiej? No co, do….. nędzy?

    • W zespole nie widać ambicji ,chęci sportowej złości ważne że kasa sie zgadza.

  • W niedzielę o 16 pierwszy gwizdek w spotkaniu z liderem naszej grupy ligi mistrzów czyli Dinamem Bukareszt. Komplet punktów jest dla nas koniecznością jeśli chcemy liczyć się w walce o wyjście z grupy także po[…]

    • Bukmacherzy są jak zwykle bezlitośni. Tym razem dla gości i dają im tylko 25% szans na zwycięstwo.

      https://cutt.ly/1ed5ncL

    • Płock – Kielce 2:0

      Wszyscy na G!!

    • Płock – Kielce 2:0

      Wszyscy na G!!

    • WSZYSCY NA G!!!

    • WSZYSCY NA G!!!

    • ten mecz to była jakaś parodia w naszym wykonaniu, nie zasluzylismy dziś na nic.

    • No to mozemy zaczac ogrywac juniorow w lm.Kiedy z takimi druzynami jak Dynamo,Gog czy Niedzwiedzie dopisywalismy 4pkt juz po losowaniu,a dzis przyjezdzaja jakies ciapate i cudem ratujemy remis!!!Ku…a co za czasy???!!!!

    • No to mozemy zaczac ogrywac juniorow w lm.Kiedy z takimi druzynami jak Dynamo,Gog czy Niedzwiedzie dopisywalismy 4pkt juz po losowaniu,a dzis przyjezdzaja jakies ciapate i cudem ratujemy remis!!!Ku…a co za czasy???!!!!

    • Mam pierwszą rundę czas na rewanże, zdobyliśmy na 10 możliwych punktów 5 czyli 50%. Wg mnie powinniśmy zdobyć 10, porażka w Rosji na własne życzenia. Pisałem zaraz po tym meczu że to będą jedyne punkty jakie Niedźwiedzie zdobędą, Porażka tydzień temu z Duńczykami po bardzo słabej naszej grze. Ale dziś przeszliśmy sami siebie tyle strat, własnych błędów, niecelnych podań szok. Zamiast spokojnie wygrać mecz +5 ratujemy remis.

    • Mam pierwszą rundę czas na rewanże, zdobyliśmy na 10 możliwych punktów 5 czyli 50%. Wg mnie powinniśmy zdobyć 10, porażka w Rosji na własne życzenia. Pisałem zaraz po tym meczu że to będą jedyne punkty jakie Niedźwiedzie zdobędą, Porażka tydzień temu z Duńczykami po bardzo słabej naszej grze. Ale dziś przeszliśmy sami siebie tyle strat, własnych błędów, niecelnych podań szok. Zamiast spokojnie wygrać mecz +5 ratujemy remis.

    • Tragedia. Przegrywamy z nie oszukujmy sie ogórkami. Nie ma sensu placic kupe kasy na zagranicznych zawodnikow jak zbieranina zawodnikow z Rumunii nas ogrywa. Nawet jednego zawodnika nie kojarze. Przestanmy sie cackac z zawodnikami i zaczynajmy wymagac. W takiej grupie wszystkie mecze powinny byc do przodu. Jeden dobry wynik z Vive tak naprawde ciezko jest ocenic, bo Vive w tym okresie przegralo nawet z Porto.

    • Tragedia. Przegrywamy z nie oszukujmy sie ogórkami. Nie ma sensu placic kupe kasy na zagranicznych zawodnikow jak zbieranina zawodnikow z Rumunii nas ogrywa. Nawet jednego zawodnika nie kojarze. Przestanmy sie cackac z zawodnikami i zaczynajmy wymagac. W takiej grupie wszystkie mecze powinny byc do przodu. Jeden dobry wynik z Vive tak naprawde ciezko jest ocenic, bo Vive w tym okresie przegralo nawet z Porto.

  • Zanosi się na stratę punktów w Kaliszu…

  • Zanosi się na stratę punktów w Kaliszu…

  • Wszystko nadal jest możliwe jednak o awans będzie bardzo trudno nawet zakładając komplet zwycięstw u siebie. Czeka nas wyjazd do Rumunii gdzie szanse na 2 punkty są małe no i Kadetten, gdzie nie ma co liczyć na tak słaby ich występ jak w Płocku.

  • Wszystko nadal jest możliwe jednak o awans będzie bardzo trudno nawet zakładając komplet zwycięstw u siebie. Czeka nas wyjazd do Rumunii gdzie szanse na 2 punkty są małe no i Kadetten, gdzie nie ma co liczyć na tak słaby ich występ jak w Płocku.

  • Załaduj więcej